شهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایتشهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایت-سئو سایت
سئو سایت

چگونه سئوکار شویم

برای اینکه تبدیل به سئوکار شویم چه آموزش هایی را باید ببینیم و چه تجربیاتی را باید کسب کنیم تا بتوانیم سئو سایت را در بهترین حالت قرار دهیم .

چگونه سئوکار شویم

چگونه سئوکار شویم

برای اینکه تبدیل به سئوکار شویم چه آموزش هایی را باید ببینیم و چه تجربیاتی را باید کسب کنیم تا بتوانیم سئو سایت را در بهترین حالت قرار دهیم .

هر شخصی که بخواهد امور مربوط به سایت را انجام دهد ، چه مدیر دیجیتال مارکتینگ باشد چه شخصی که طراح و برنامه نویس وب سایت باشد ، باید اصول پایه یعنی HTML و CSS را بلد باشد .

وقتی HTML و CSS را آموزش ببینید شما میتوانید بدون نیاز به هیچ برنامه ای وب سایت ساده ای را طراحی کنید . در کدهای HTML تگ هایی وجود دارد که برای ربات های گوگل مهم است . پس استفاده صحیح و بجا از این تگ ها بسیار مهم است . نوع طراحی کردن هم مهم است یعنی طراحی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که در تمامی پلتفرم ها مانند تلفن همراه و تبلت و دسکتاپ بدون مشکل اجرا شود . و این مربوط به Css میشود . 

بعد از آموزشی که در HTML و Css میبینید شما میتوانید آموزش استفاده از Bootstrap را ببینید . در Bootstrap میتوانید وب سایتهایی طراحی و اجرا کنید که برای ربات های گوگل بسیار قابل درک است و در تمامی پلتفرم ها بخوبی اجرا میشود .

بعد از یادگیری موارد بالا حال وقت آن رسیده است تجربه اجرایی داشته باشید و سعی کنید کاربران را به سمت وب سایت هدایت کنید و این کار نیاز دارد تا تبلیغاتی را بصورت گسترده و در بخش های مختلف پیاده سازی کنید . هر چه کاربر زیادتری از کانال های مختلف به سایت شما هدایت شود برای وب سایت شما سود بیشتری خواهد داشت و سئو سایت شما بهتر میشود . نکته مهم در تبلیغات اینست که این کار میبایست بصورت مداوم و آهسته انجام شود و از بمباران تبلیغاتی برای سایت خود اجتناب کنید .

حال شما احتیاج به ابزارهایی دارید تا رفتار کاربر را مورد بررسی قرار دهد مانند : google tag manager ، google analytics و google webmaster .

استفاده از ابزارهای گوگل باعث میشود تا وب سایت شما به موتور جستجوی گوگل شناسایی شود و آمار وب وب سایت و نوع رفتار کاربران در وب سایت برای شما شناسایی شود .

مسئله مهم دیگری که در وب سایت مهم است مقاله نویسی است . حال چرا مقاله نویسی برای سایت مهم است . وقتی شما مقالات دست اول کپی نشده در وب سایت منتشر میکنید بعد از مدتی ربات های گوگل آن مقالات را شناسایی میکنند و در نتایج سرچ گوگل نمایش میدهند . پس مقاله نویسی مسئله مهمی است .

چند زبانه کردن وب سایت دامنه جستجو را در گوگل افزایش میدهد پس چند زبانه کردن وب سایت نیز مسئله خوب و مهمی است .

پس برای اینکه شما به یک سئوکار حرفه ایی تبدیل شوید باید اصول اولیه طراحی و اجرای وب سایت را بدانید بعد از آن استفاده از ابزارهای گوگل را یاد بگیرید و تبلیغات خود را شروع کنید تا کاربران را بسمت وب سایت خود بکشانید . نوشتن مقالات بسیار مهم است پس مقاله نویسی را شروع کنید .

بعد از مدتی با بدست آوردن تجربه میتوانید سئوکار خوبی شوید .

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

سئو سایت

سئو سایت

;