شهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایتشهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایت-سئو سایت
طراحی وب سایت

طراحی وب سایت پروژه ایی

خیلی از کسانی که میخواهند کسب و کار خودر را بصورت آنلاین معرفی کنند احتیاج به یک وب سایت برای سازمان خود دارند که وب سایت میتواند وب سایت فروشگاهی باشد یا خبری و یا ترکیبی از امکانات مختلف .

طراحی وب سایت پروژه ایی

طراحی وب سایت پروژه ایی

خیلی از کسانی که میخواهند کسب و کار خودر  را بصورت آنلاین معرفی کنند احتیاج به یک وب سایت برای سازمان خود دارند که وب سایت میتواند وب سایت فروشگاهی باشد یا خبری و یا ترکیبی از امکانات مختلف .

بر طبق تجربه بنده بیشتر صاحبان کار میخواهند بصورت پروژه ایی و با کمترین هزینه وب سایت خود را راه اندازی کنند و اولین پلتفرمی که به آنها پیشنهاد میشود وردپرس است و دلیل آن بسیار واضح و روشن است :

1- وب سایت های طراحی شده با وردپرس بسیار ارزان است .

2- یک روزه میتوانید صاحب وب سایت شوید .

3- قیمت کسانی که با این cms ها کار میکنند بسیار پایین است زیرا کار خاصی انجام نمیدهند . در واقع وب سایت آماده است و فقط قالب را خریداری میکنند .

در این حالت وب سایت صاحب کار بصورت پروژه ایی و نهایتا در یک هفته با کمترین هزینه ایجاد میشود و صاحب کار بسیار خوشحال است که توانسته با صرف کمترین هزینه و زمان صاحب یک وب سایت شود ولی شما نمیدانید که در آینده شما صاحب یک وب سایت بدون نتیجه با پاینترین کیفیت هستید و مجدد باید وقت و هزینه صرف کنید تا یک کار اصولی را انجام دهید .

مسئله اینست که شما با اجرای وب سایت بصورت پروژه ایی هیچ وقت صاحب وب سایت نیستید و کدهای اصلی همیشه در اختیار شخصی است که کار را برای شما اجرا میکند مگر اینکه از ابتدا مبلغ کدهای اصلی وب سایت و publish نشده مشخص شود که اصولا مبلغ بالایی را دریافت میکنند .

بعد از پایان پروژه شما احتیاج دارید تا شخصی پشتیبانی وب سایت را برعهده بگیرد و ایرادهای احتمالی را برطرف کند  و برای برطرف کردن ایرادات ، شما احتیاج به کدهای اصلی دارید که در اختیار اجرا کننده است و آنها را به شما نمیدهد مگر با پرداخت هزینه زیاد . بعد متوجه میشوید که نتیجه لازم را در سئو کسب نکرده اید و مجدد شما احتیاج به شخصی دارید که این کار را برای شما انجام دهد . 

واقعیت اینست که تمامی سازمان ها و کسب و کارها برای ایجاد وب سایت و فعالیت در فضای مجازی به شخص یا تیمی احتیاج دارند که بصورت متمرکز بروی وب سایت آن سازمان کارکند و از همه مهمتر استفاده نکردن از cms های آماده است . شاید اجرای وب سایت بصورت پروژه ای برای سازمان هزینه کمتری داشته باشد و شما فکر کنید که با هزینه کم و در زمانی کوتاه صاحب وب سایت شده اید ولی در آینده میبایست در مورد اجرای صحیح آن مجدد هزینه کنید و بهتر است این کار بصورت اصولی انجام شود با استخدام شخص یا تیمی که بصورت دائمی بروی وب سایت شما کار کنند و در این حالت کدهای اصلی همیشه در اختیار شما است و میبینید که چه نتایج خوبی در فروش سازمانی و ارتقا کسب و کار دیجیتال خواهید داشت .

 

آیا با asp.net core میتوان طراحی وب سایت انجام داد؟

آیا با asp.net core میتوان طراحی وب سایت انجام داد؟

;